Dieses Blog durchsuchen

Mittwoch, 14. Dezember 2016

Boyan Obretenov Poems 1

КОСИЛ И ЕМИГРАС

(БЛАГОДАРЯ ТИ)- втори хит

В каледоскоп от бели рози
але хоп
гмуркачи зъбери изваждат.
Над планината бляскат морски чайки.
Крака с крила летят сами
от дълъг път загряли.
Зелена мента, ена мента ена мента
Зави пътеката и клоните разклати
от шпорите искри
обувките вървят сами-
слугите на краката.
Червена кръв
животът продължава
Макар и сам на път
Животът става.
Благодаря ти! До тогава.


ПРОСТИ – първи хит

Самотни охлюви
оставят хладни следи.
Върху сивите камъни
с теб сме сами.
Бледи са хората.
Зелена си ти.
Дъждът ни опръска
НО ЖАДНИ ОСТАНАХМЕ

УЛИЦАТА ОТ ДОМА ТИ
ВОДИ КЪМ ПЛАНИНАТА
КОКА КОЛА.КОКА КОЛА
ЧАЙ С БОЯ
Много са вещите,
но ти извини.

На карти ти гледах
и не разбрах
що за човек си
прости, не видях.

Припев!!
Чаша ми даваш
от нея отпих.
Бледи са хората. Зелена си ти.
Върху сивите камъни
с теб сме сами.
Моля, прости!

ОТПАДНАЛИ ЧАСТИ ОТ ПРОСТИ
Ти ми даде чашата.
Аз отпих от нея
Зелено. Зелено.
Улицата от твоя дом
води към планината.
Жадна съм.
Кока кола. Кока кола.
Прости ми или извинявай.
Прости ми или извини.

Пр. Чаша ми да даваш
от нея отпих
със скъсани гащи
моля, прости!

ЛЮБОВНО
Обичам те, любими!
Обичам сивата ти наглост.
Харесвам те,
без да те харесвам.
На хрътка ми приличаш
или кон.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen